الثلاثاء، 6 أكتوبر 2009


في خاطري اكثر من سؤال

و على شفتي الكثير من الكلام

و في حياتي يأس و آمال

أول السؤال هو أنت؟ أين أنا منك؟ أين أجدك؟ أين أنت ؟
أريد أن أبحر معك

و أحلم و أتكلم معك

تعال وعيش في روحي

حتى تداوي جروحي

هل صحيح أني ليس لي في الحب نصيب ؟

هل حقا هو بعيد عني و غريب؟ أمرك معي أيها الحب عجيب

أحقاً سيأتي الربيع على عمري؟

أحقا لن يكون الزمن ضدي؟

هناك 12 تعليقًا:

  1. هييييييييييه

    أنا أول تعلييييق

    أنا شطوووووورة

    ردحذف
  2. وهحجز التعليق التاني لرورو

    ردحذف
  3. والرابع لااحلى ملاك

    ولمن لا يعلم

    كل الي فاتو دول أنا

    المدونه مدونتي بقا وانا حره

    حد عنده اعتراض؟؟؟

    ردحذف
  4. كفايه دلع بقا ونقرأ وبعدين نيجي نعلق

    ردحذف
  5. كل ما أجي المدونه بتاعت حضرتك يجيلي شعور جميييييل بالاحباااااط

    واحساس رائع بالفشل

    تحياتي
    وشكرا

    ردحذف
  6. ااااااااه
    نسيت اقول
    كلماتك جميله
    واسلوبك حلو

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. ونسيت كمان حاجه
    ومانيل المطالب بالتمني .........
    يعني متقعدش تسأل الزمن
    اسعا انت ومتتخلاش عن حلمك ابدا
    وكويس انك لاتعرف المستحيل
    تحياتي

    ردحذف
  9. كفاااااااايه 9 تعليقات
    انا ماشيه بقا
    سلام

    ردحذف
  10. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    بصراحه البوست جميل والمدونه كمان
    ياريت تقبل مرورى الاول ومش الاخير ان شاءالله
    تحياتى

    ردحذف
  11. للحب فلسفه من الصعب فهمها



    تحياتى



    كلمات رائعه بس مليانه بالحيره


    سعيده بمروروى فى مدونتك الجميله

    ردحذف