السبت، 6 فبراير 2010

رسالة حب














حبيبتي حياتي قلبي

*********
حبيبتي الغالية يامن جعلتها تحكم قلبي ، وتتأمر على فؤادي
ابعث اليك بهذه الرسالة محملة بشكواي منك إليكى حياتى
اتعلمين أنني زرعت حبنا الطاهر ورويته بماء الاخلاص ، وشمس الوفاء
أتعلمين أن حبي في بداية نشأته ، فيا عزيزتي ، لا تقتلي تلك الريحانة التي تعطر حبنا
لا تحاولي اجتثاث عروق المحبة التي بيننا ، لا تطيلي في هجرك
فأنا أريد أن ترافقيني في كل حياتي ، أريد أن اجعلك أمامي
اجعل شعاع وجهك نورا لظلمات حياتي ، وعيناك انيس وحدتي
حبيبتي
***
لقد نسجت لصورتك بروازا من ضلوعي ، وجعلت عيوني لها حرسا ، وقلبي لها خادما
حبيبتي
لو حاولت أن اصف لك ما بقلبي من حب لنفذت جميع أوراق العالم
فيا حبيبتي أنت بالنسبة لي كل شئ في حياتي ، أنت عمري ومستقبلي وحاضري وأحلامي
فأنا وأنت يا حبيبتي جسدان في روح واحدة ، وثقي ثقة تامة أنني لا استطيع مخاصمتك
أوالابتعاد عنك ،أتعلمين لماذا ؟
لانك نفسي ، ومن يستطيع أن يستغني عن نفسه
اني آمل أن يكون حبك لي بنفس اسمك صافيا طاهرا يستلهم الصفاء من وجهك
اني لأتمنى أن أكون من المحظوظين في هذه الدنيا كي استظل بحبك ، وأنعم بكرمك
فيا حبيبتي لا تبخلي علي بالسعادة ، فسعادتي ملك يديك
فابعثي لي بسعادتي ، فلا تحرميني من حنانك
fathy

هناك 7 تعليقات:

  1. هاااااااى

    ايه دة اول تعليق كدة مرتين على التوالى

    ممممممممم

    كالعادة ثوانى وراجعة من تانى

    ردحذف
  2. اه ما انا قولت برضو الفرق يومين
    واكون اول تعليق
    لا مش ممكن

    ردحذف
  3. اقول تعليقى بقى

    كالعادة برضو الكلمات رائعة ومعبرة جدا
    مع انها بسيطة اوى
    ودة اللى عادة بيعجبنى

    تحياتى
    خليها خفيف خفيف المرة دى
    المرة دى بس
    بعد كدة احتل . . .
    ولا بلاش خليها مفاجأة (قال يعنى اول مرة اعمله )
    ما علينا
    هههههههههه

    سلام

    ردحذف
  4. اه ملحوظة
    هى ممكن الصور اللى غريبة شوية
    على فكرة
    مش بكترها ممكن صورة تغنى عن كل دول
    وتكون احسن كمان

    دة مش تعليق دى مجرد رسالة عادية
    يعنى من غير زعل بجد

    تحياتى سلام

    ردحذف
  5. السلام عليكم
    ازيك يا فتحى عامل ايه؟
    ليك وحشه كبيره اسفه جدا على التاخير
    الامتحانات بقى غصب عنى والله
    البوست تحفه بجد كما تعودت منك
    دمت مبدعا

    ردحذف
  6. الحب؟؟؟
    تفتكر معناه ايه
    وتفتكر الدفاع عنه يكون بالاغاني
    والقصايد؟؟

    ردحذف
  7. كلمات ممزوجه بالرقه والاحساس
    مدونتك جميله جدا
    تقبل مروري

    ردحذف